Administratief medewerker uitvaart (cluster Antwerpen) u/...

Functie

Word jij onze nieuwe Administratieve medewerker uitvaart?

Employer staat voor “Draagt Elkanders LAsten” en maakt deel uit van een coöperatie. Meer dan jaar ervaring in het verzekeren en verzorgen van uitvaarten maakt van Employer Dé uitvaartspecialist. Met onze unieke nabestaandenzorg bekommeren we ons na de uitvaart over de praktische en administratieve rompslomp. Employer crematoria en verzorgt met haar repatriëringscentrum % van de repatriëringen. Achthonderd medewerkers vormen het kloppend hart van onze door waarden gedreven organisatie. Onze warme Employer-familie staat klaar om jou met open armen te ontvangen.

We zoeken jou, als Administratief medewerker uitvaart (u/week) voor regio Antwerpen met bereidheid tot verplaatsing richting Mechelen/Brussel.

Wat doe je?

In deze rol ben je deel van het Admin team in het cluster Antwerpen en zal je af en toe moeten verplaatsen naar plaatsen in de regio Antwerpen en met focus op de zone Mechelen/Brussel. Samen met je uitvaart- en administratieve collega’s zorg je ervoor dat de vooropgese doelsingen rond kwaliteit en efficiëntie worden behaald.

Je bent een spilfiguur in het proces van offerte naar factuur. Je past offertes aan en maakt facturen op. Je volgt de betalingen op en neemt de juiste acties hierin. Je geeft je collega’s bijstand in ons softwarepakket (Funex). Je behandelt binnenkomende fonische oproepen. Je bezorgt rouwbetuigingen van het online rouwregister. Je consolideert besonnen en aankoopfacturen. Je staat in voor de besingen van uitvaartmateriaal. Je voert de gepaste wijzigingen door ivm. de stockvoorraad. Je registreert de kastransacties. Je staat in voor de controle van cashopnames en kaartopnames.

Wie ben je?

Je hebt administratieve kennis en ervaring (minimum jaar). Je hebt een helikopterview en begrijpt hoe processen (bv aankoopproces) zijn opgebouwd. Sterke kennis van MS Office toepassingen, voornamelijk Excel & Outlook. Je bezit de volgende competenties nauwkeurig – flexibel– communicatief – verantwoordelijkheidszin. Je werkt intensief samen met administratieve collega’s en de adviseurs van de zones Uitvaartzorg. Je bent bereid verplaatsingen te maken naar de diverse uitvaarthuizen in regio Bonheiden, Mechelen, Vilvoorde en Zaventem . Je bent in het bezit van een eigen wagen. Je bent flexibel naar werkuren toe.

Wat krijg je?

Een job die zó gevarieerd is dat het nooit of te nimmer saai wordt. Een dag per week de mogelijkheid om thuis te werken. Een warme Employer-familie die staat te popelen om jou te verwelkomen. Een organisatie waar integriteit, betrokkenheid en ondernemerschap in het DNA zitten. Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, cafetariaplan enz.

Ook zin gekregen in onze manier van werken?

Aarzel dan niet en solliciteer nu!

Jouw profiel - fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Personen onthalen en hun vraag identificeren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Kopieerwerk verrichten Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Aanbod -

 


Administratief medewerker uitvaart (cluster Antwerpen) u/...
2024-04-28 - 2024-06-15

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: Antwerpen
Noorderplaats 5 bus b2
Land: België
Postal Code: 2000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share